צעד 1 להשגת המטרה: לעצור רגע, לשמוט את המטרה - עמית עמר

צעד 1 להשגת המטרה: לעצור רגע, לשמוט את המטרה

Amit_Amar_step_to_Meditation

בעיצומו של לילה לבן, עם תינוק חולה ובוכה על הידיים, שני הורים, מנהלים צעירים, שמים לב: לא נתנו לו אקמולי.
מרוב תשישות שכחנו לעשות צעד קטן, לעצור רגע, להושיט יד ל 10 מ"ג כדור, שיכל לתת לנו אוויר והקלה.
בעיצומה של שיחה בקבוצת התרגול שלנו, אחת החברות כתבה: "לא פנויה נפשית לתרגול, למרות שחושבת שמאוד יכול לסייע לי…"
היא יודעת ש 10 דק' אימון יכולות לשנות לה את היום אבל כל כך קשה לה עכשיו שהיא לא מצליחה לעשות את הצעד הזה: לעצור רגע. להושיט יד ל"כדור" הזה, לבועת האוויר הזו. 

בעיצומה של תקופה, עם עומס דאגות והחלטות לא פשוטות, מיינדפולנס יכול להיות עבורנו, הורים, עובדים ומנהלים: כדור, בועה, צעד של יציבות.
מי שמתרגל/ת או תירגל/ה בעבר יודע/ת ש:
המטרה אינה להתנתק מהמחשבות ולהצטיין במדיטציה. 
המטרה היא להתחבר לעכשיו ולהצטיין בלחיות!
להתחבר לתקופה ולמערכת המורכבת. ככה כמו שזה עכשיו, עם ה mess, הכל כלול.
לעיתים קרובות צעד משמעותי להשגת המטרה, הוא לעצור רגע ולשמוט את המטרה.

אני מזמינה אותך להיזכר או לעשות צעד ראשון בלימוד ותרגול מיינדפולנס בעבודה:
1. להצטרף אלינו למפגש תרגול  מקוון פתוח לכולם קישור לפרטים כאן.
2. לתרגל פעם ביום מדיטציה, לפחות 10 דק'. קישור להקלטה כאן.
3. להיות בקשר. איתך. איתי. איתנו (קבוצת תרגול). להיות בקשר עם מי שחשוב לך: משפחה וחברים, עובדים, לקוחות וספקים. להיות בקשר עם מה שחשוב לך: הקהילה, העם, העולם.

לשיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
דילוג לתוכן