תרגול ערב במרשתת + תרגול בוקר במרפסת - עמית עמר

תרגול ערב במרשתת + תרגול בוקר במרפסת

practice-group
practice-group

לעיתים קרובות אפשר לשמוע את הטענה שהבאת תשומת לב ונוכחות מלאה, היא תרגול בפני עצמו וזו המשמעות האמיתית של ההליכה בדרך המיינדפולנס. זה נכון אבל… אין תחליף לתרגול הפורמלי, לתרגול מדיטציה. יום שבו תרגלת מדיטציה  10 דקות ומעלה מרגיש משמעותית אחרת. מחקרים מראים שזהו זמן המינימום הנדרש כדי להינות מפירות דרך המיינדפולנס.
פעם בשבוע, אנחנו "מתחזקים" בתרגול ביחד. אנחנו קוראם לזה: קבוצת תרגול , יש שיקראו לזה סנגהה. 

קבוצת התרגול מיועדת לבוגריי קורס מיינדפולנס בעבודה, למתרגלים מנוסים ומתחילים.
מפגשיי התרגול במתכונת החדשה יחלו ב 1 ביולי:
מפגש מקוון (זום) ימי רביעי 18:30-19:30 בערב.
מפגש בונוס במרפסת ביעד, ימי שישי 6:30-7:30 (כן, יש שעה כזאת).

לפרטים והרשמה: 054-284937

מה אומרים המשתתפים?
"מפגשי התרגול תורמים לי בכך שהם משאירים אותי במסגרת המיינדפולנס, גם אם לא תרגלתי במהלך החודש"
"המפגשים מאוד מאוד עוזרים"
"לי אישית המסגרת מאוד חשובה והידיעה שיש תרגול אחת לחודש שומרת אותי במסגרת… תמיד כיף להעשיר את ידיעותיי ולהיפגש עם החבר'ה"
"לי חשובה המסגרת התירגולית החודשית ואני עושה ככל יכולתי להגיע אליה.עונה לי על צרכים בסיסיים, קיומיים אפילו"
"מבחינתי חשוב:
1 תרגול חודשי משולב למידה.
2. קבוצת הווטסאפ כמקום מדרבן לתרגול, שיתוף בחוויות אישיות הקשורות בתרגול, למידת עמיתים, שיתוף מאמרים, אתרים ועוד"
"…תודה על אתמול, מבינה כמה חשובה עבורי קבוצת התרגול כדי לשמור על הרצף "

* קישור לפוסט: והמחיר? 10 דקות, פוסט על התרגול וסרטון על מחקר בנושא 
* ניתן ומאד מומלץ לפתוח קבוצת תרגול מיינדפולנס במקום העבודה שלך. לפרטים אפשר ליצור קשר כאן או לדבר איתי: 054-2884937
 
לשיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
דילוג לתוכן